Wednesday 12 June 2013

Kelab Kurus BPPE !!!

Assalamualaikum..
Dear Terrarossa,

Tgk title mcm kelab utk org2 kurus je kn.haha.. Tp hakikatnya kelab ni utk aku yg gemuk nk kurus. Diulang, NAK KURUS !!!
Idea asal dari En. Nazri selaku coach @ trainer kami yg nk kurus ni buat pertandingan sapa trn berat plg byk. Ada hadiah taw utk pemenang. Hebat tak? Kalau nk suruh aku diet sorang2 mmg hangat2 taik itik la. So ble ada bnda cmni, at least semangat la nk diet. Bukan hadiah yg dikejar tp resultnya nnt.
Ktorg amk ms lbh krg sbln. Then, sume akn tmbng utk cek sapa yg plg ohsem tu. Aku adlh pencatit berat org.he.. Diet xksh ikt kreativiti masing2. Aku amk kptsn nk terus dgn diet atkins la pasal mmg menjadi. Aku turun 6kg la jugak. Tp aku tak ikt 100% diet ni. Diet aku diet internet. Aku amk skt2 info dr mcm2 jenis diet kt intrnet. Tp 70% mmg ikt atkins la sbb aku xkn sntuh nasi. Tp dlm smggu aku akn ada one day break. So hari tu aku akn mkn apa aku nak. Tp ble dah biasa tak mkn nasi, so dah x rasa teringn pulak nk mkn ns.
Berbalik pd kelab ni, ktorg akn timbang semula pd 28 Jun 2013 ni. So, nnt aku update blk siapa pemenang. chaiyok !!!


No comments:

Post a Comment

Blog Cinta Hati IBU NAUFAL Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah