Friday 14 June 2013

CANTIK BERBAJU KURUNG !!!

Assalamualaikum...

Sejak berat badan dah naik ni,aku mmg tak confident la nk pakai baju kebaya or kebarung.  So tiap hari gie keje mmg pakai baju kurung.  Selain nampak sopan, kte akan lebih selesa kot pakai baju kurung kan...kan...

Aceli... td dpt kol dr sorng student nama dirahsiakan (chewahh).  Dia kol tnye pasal kelas bla..bla..bla.. Tbe2 die ckp "Puan Adila cantik sangat pakai baju kurung minggu lepas". Hahahaahahaahahaha..... Aku terdiam la kejap. Pehtu gelak (pasal aku taktau nk jawab apa).  Aku asa pp dah merah dah sbb ada yg puji.  Sib bek ckp thru phone... Minggu lepas ms msk kelas dorng aku pakai baju kurung sbb baru balik dari pegi kenduri.. so haruslahhhh.. 

Kepada student tersebut, time kasih puji kte.  Sape2 pun akn cantik bila pakai baju kurung. AKU SUKA BAJU KURUNG !!!! hahahaha...

No comments:

Post a Comment

Blog Cinta Hati IBU NAUFAL Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah