Tuesday 11 June 2013

1ST ATTEMPT : TERRAROSSA

Assalamualaikum...

Dengan rendah diri (157cm) aku mengishtiharkan blog terrarossa ni sebagai blog baru aku yang akan aku cuba update selalu. hahaha.. 
Aku rasa impian aku mmg tinggi la nak berblog2 bagai tapi last2 tak kemana. Bukanlah sebab aku malas ke takde mende nk cite ke.. Sbnrnya banyak benda aku nk story mory, tp aku takdak masa hampa tau dak.  hehe.. So, aku pikir nak aktif balik lah menulis ni bukan sbb aku syok sendri ka apa ka. Aku tak harapkan pun org utk baca (harap la juga sbnrnya..hehe..).  Aku sbnrnya suka menulis, sbb tu dulu penulisan aku dpt A.. Tapi pemahaman aku dpt B. Npk sgt aku jenis tak phm bahasa.hehe.. Dan actually bila kita menulis, pun blh membantu kita menjadi lebih yakin sambil kita improve bahasa2 kita. Owhhh, panjang pulak reason aku nk berblog ni.
So, smp sini je dulu dgn harapan aku akan lebih komited lepas ni.  Phuiii.. 



Wassalam.. jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment

Blog Cinta Hati IBU NAUFAL Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah