Tuesday 24 September 2013

Pudang Karamel : Part 1


Assalamualaikum...

Mlm ni semangat btl nak buat puding karamel tanpa telur. Dah pernah buat skali, so diz tme nk buat utk opizmates yg slu lapar je 24jam tu.he.. 
Memandangkan 2 mggu lepas ada bli susu cair plus bhn2 lain pn mmg ngam ada gak, so kul 10 lbh td dah mula kuarkan bhn2, chef del nak masak. mula2 tuan2 dan puan2, kte belek2 bhn2 yg ada dlu ye. Belek punye belek, bapak kecewa ble tgk susu cair yg tersebut dah tamat tempoh u ollz.

Takpa, kalau tak slp mcm ada 1 lg. dan mmg ada. waaa best dpt gak wat. dan pd ketika aku membelek tin tu, maka nescaya bahawasanya, susu tu pn dah expired jugak.
Rasanya mmg br je bli susu cair tu sume. aku ingt masa mlm aku malas nak msk, aku ajak en suami menapau kfc. sblh kfc ada kdai runcit. aku suh dia tapau susu cair skali. dan biasa la lelaki kan. malas der nak cek2 bagai. amik bayor je. kan kan.. (aku pn cm2.hehe..). Biasanya aku akn cek expired date ble dah nk guna. patutnya ms nk bli. tp slu aku bnasib baik le pasal xpenah kena yg expired. maka oleh sbb itu, aku x serik2 kot. Time aku tgh bsemangat waja ni la dia wat spoil..  xpa la, esk ja la aku bli susu cair dan yg pasti aku mst cek expired date. PASTI!!!
So, kali ni aku post gmbar tin yg expired tu je la dlu ya. nnt dah wat puding sok, blh la ltk gmbr bsama resipinya k. skg jom kte sambung tgk cte WALLE ngn Afin.

 

No comments:

Post a Comment

Blog Cinta Hati IBU NAUFAL Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah